04/04/2016

Miss Phang Perempuan Simpanan Guan Eng Atau Project Dealer?


 

Lama juga Keris menyimpan firasat hati ini. Kemungkinan juga hubungan Phang Li Koon bukanlah seperti yang disangka. Malahan hubungan mereka ada kemungkinan lebih istimewa dan teratur.

Masakan Betty boleh jadi rakan baik MISS Phang? Hanya kerana kenal dan boleh jadi kawan. Kalau tengok filem-filem barat bukankah mereka akan hantar perempuan terbaik mereka menjadi orang tengah?

Mungkin juga Phang diarahkan oleh seseorang untuk berbuat baik dan mengambil hati Betty yang merupakan isteri Guan Eng? Orang yang berupaya mengawal gerak geri Guan Eng tidak mustahil hanyalah Betty.

Miss Phang yang lebih muda, kaya dan cantik juga tidak mustahil dapat membuatkan Guan Eng tergoda dan melutut dihadapannya. Sehingga hari ini kedudukan sebenarn Miss Phang diragui.

Dengan bukti bahawa dia ada share dalam syarikat syarikat berkepentingan juga boelh menguatkan teori terbabit. Apakah ini bukan sahaja skandal rasuah projek tetapi ia juga melibatkan skandal teman istimewa?

K7L : Jeng Jeng Jeng..

5 ulasan:

  1. Willing buyer willing seller ma.... diskaun bukan banglo saja .... diskaun body pun bole jadi maaaa.....

    ReplyDelete
  2. Salam Tuan Admin,

    Saya ni menetap di Penang sejak zaman TS Koh Tsu Kon jadi KM BN lagi.

    Sebelum isu terburuk ini mula dibentangkan oleh media, saya sudah awal2 lagi tidak percayakan Lim Guen Eng@ tokong Lim ini. Sejak isu Kampung Buah Pala dan seterusnya kampung Pokok Assam dan beberapa buah kampung Melayu dan India secara massive dilelong.

    CM tokon Lim seolah2 tidak langsung bersifat Kerajaan yang menjaga rakyat, ada suatu yang amat ganjil dan musykil dalam pebagai siri pencabulan hak rakyat Pulau Pinang. Semuanya berkisar tentang hartanah. Skandal jualan tanah Taman Manggis bukan kes tunggal, belum dibuka semula kes Bayan Bay, tanah yang digazet oleh BN untuk pembinaan kawasan umat Islam

    (SEBENARNYA CUKUP BANYAK KERAJAAN BN BUAT PROJEK UNTUK RAKYAT DI PENANG, BUMIPUTRA DAN BANGSA LAIN, tapi kerana manipulasi media sosial amat kuat mengalahkan fakta)

    Saya juga secara peribadi melihat Pulau Pinang dibawah CM 'tokong' Lim ini sebenarnya ada satu 'kuasa' lain yg bergabung dengannya untuk menjalankan satu persatu agenda besar DAPig dan bangsa Cina chauvanist ini.

    Saya lebih awal mengesyaki CM Lim tokong ini bergabung dengan Kongsi gelap2 Cina di Penang. Org Melayu sebenarnya bodoh dan malas kaji, budaya hidup bangsa Cina di Malaysia terutama selepas Merdeka dan peletakan senjata oleh PKM-Komunis.

    Kongsi2 gelap Cina sebenarnya terus memainkan peranan 'back bone' dalam pengaturan masyarakat Cina, dari segi ekonomi, politik dan sosial. Cuma dalam bentuk berbeza. Kongsi2 gelao Cina moden mereka terlibat dlm aktiviti yg lebih 'advanced', pelacuran, dadah sintetik, kartel perniagaan haram, judi, pembunuhan, rangkaian asing dan politik ugutan. Kongsi Gelap2 ini pula dikatakan mendapat dana dan dikawal oleh Taikun2 ternama yang biasa berdamping dengan PM terdahulu dan juga projek2 berbillion kerajaan.

    PPS dari awal lagi saya jangkakan ia adalah gerakan haram kongsi gelap yang cuba berlagak menyaingi PDRM. memberikan pelindungan dan kuasa khusus pd CM Lim tokong dan rangkaian kartel DAP-taikun2 ini.

    Kerosakan Pulau Pinang bukan sahaja boleh lihat dari segi fizikal dari Jambatan Pulau Pinang (I) tetapi korupsi, penyelewengan dalaman yang tunggu masa akan meletup dengan perempuan 'simpanan' yang bernama MISS 'P"

    Isu miss 'P' ini pertama kali di keluarkan sebelum PRU13 lagi dan terbukti ia memang benar sekarang.

    Miss 'P' ini rupanya lebih dr berfungsi dari seorng pemilik rumah banglo yang di beli Terlajak-Murah-No-Swimming Pool. Masakan wanita muda single begitu mempunyai hartanah mewah di Pulau Pinang dikawasan begitu elit melainkan dia hanyalah 'orang tengah' dan simpanan.


    Orang Melayu amat lemah dalam menghayati kompleksiti politik dan budaya hidup orang Cina. Sebab itu kita gagal dan sering tertipu dengan lagak mereka, jauh sekali berjaya mendakwah mereka kepada Islam secara menyeluruh sebab kita LEMAH. Bangsa yang malas fikri dan mengkaji. Sebaliknya gemar menjadi BALACI.

    ReplyDelete
  3. Apa yang saya simpan dalam hati selama ini berkaitan politik kotor Lim Guang Eng Laknatullah selama 5 tahun lepas memang benar2 berlaku seperti dalam laporan di bawah:

    https://aidcnews.wordpress.com/2016/03/28/miss-p-buka-rahsia-sulit-guan-eng/


    Saya langsung tidak rasakan ini konspirasi atau fitnah sebab dari awal lagi saya mengenali orang Cina dan bagaimana kehidupan dan politik mereka terutama di Pulau Pinang.

    Pendedahan ini amat dahsyat dan menggambarkan korupsi tahap tertinggi dalam dunia di rantau ini. Di sebalik wajah penipu mereka dengans slogan SELCAT/ CAT dan sepantas kilat MENUNDUH SEMUA SALAH UMNO.. itulah kaedah 'ABANG BESAR' atau 'BIG BROTHER' dalam sistem sosial Cina. Bangsa Cina tertakluk dengan ugutan Kongsi Gelap. Mereka tidak percaya kpd PDRM boleh lindungi mereka. Jadi nyawa dan ekonomi mereka ditentukan oleh kartel dan kongsi2 gelap moden ini. Sebab itu mereka cukup 'sekata' dalam menunjukkan arah politik, swing yang menyeluruh. Beza dengan Melayu dan India.


    Cuba tuan Admin kaji isu yang dilaporkan dan dibongkarkan oleh bekas orang dalam DAP Laknatullah ini juga. Nampak jelas kenapa Vincent Tan pergunakan Tun M untuk jatuhkan DS Najib.

    Jika kita mahu buka otak dan fikir... kita dapat faham dan jumpa kenapa DS Najib dilanda ujian besar ini.


    Wallahualam.

    ReplyDelete
  4. SKANDAL BANGLO GUAN ENG: PDC PULA DISIASAT!!!



    Beberapa pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mula menjalankan siasatan ke atas Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC) hari ini dan mengambil dokumen-dokumen berkaitan dari pejabat perbadanan itu.

    Difahamkan, operasi itu dipercayai ada kaitan dengan skandal pembelian banglo oleh Ketua Menteri, Lim Guan Eng yang hangat dibincangkan ketika ini.

    Menurut laporan Sin Chew Daily yang memetik sumber sebagai berkata, pegawai penyiasat itu dipercayai datang dari Putrajaya.

    Pengarah SPRM Pulau Pinang, Datuk M. Samarajoo mengesahkan anggotanya tidak menyertai operasi terbabit.

    Untuk itu, beliau tidak menolak kemungkinan operasi itu dianggotai pegawai dari Putrajaya.

    Dalam pada itu, Penasihat Khas Ketua Menteri Pulau Pinang, Datuk Lee Kah Choon berkata, petugas PDC telah diarahkan untuk memberi kerjasama penuh kepada pegawai SPRM.

    Jelasnya, ia adalah prosedur biasa untuk SPRM menjalankan siasatan di agensi berkaitan dan jika pegawai SPRM pergi ke PDC, petugas perbadanan itu akan memberi kerjasama penuh.

    Guan Eng juga adalah Pengerusi PDC.

    Bulan lalu, Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang, Rafizal Abdul Rahim mendakwa banglo yang dibeli Guan Eng di Jalan Pinhorn mempunyai nilai pasaran RM4.27 juta.

    Banglo itu telah disewakan pada harga RM5,000 sejak 2009.

    Guan Eng berkata, beliau membeli banglo itu pada harga RM2.8 juta, dengan mendapat RM2.1 juta pinjaman daripada bank untuk membiayai banglo itu, manakala baki RM700,000 lagi dibayar tunai.

    Guan Eng turut mengakui wang itu adalah hasil pendapatan dan elaun yang diperolehinya sebagai Ketua Menteri, Ahli Parlimen Bagan dan Ahli Dewan Undangan Negeri Air Putih.

    Beliau kemudiannya menyewa banglo itu pada harga RM5,000 sejak 2009.


    Sebenarnya skandal yang melibatkan Lim Guan Eng@tokong samseng penang ini lebih dahsyat dr yang dijangka. Ia bukan sekadar isu banglo sahaja tetapi melibatkan RANGKAIAN KONGSI GELAP, TAIKUN2 BESAR CINA, AHLI POLITIK DAP berbau KOMUNIS anti Melayu Islam.

    Isu banglo ini hanyalah gateway pertama untuk membongkar begitu banyak penyelewengan besar DAP khususnya icon tokong besar ini sehingga ke Hong Kong khabarnya.

    Ia satu puzzle yg boleh dilengkapkan dengan bukti yang mudah diperolehi berbanding pelbagai macam cara dilakukan oleh musuh DS Najib utk mencari reka bukti derma adalah merompak duit IMDB.

    Semoga Allah SWT tunjukkan jalan. Makin lama makin terbongkar siapa syaitan sebenar.

    ReplyDelete
  5. dipetik dari (http://theflyingkick.blogspot.my/2016/04/skandal-banglo-guan-eng-pdc-pula.html)

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk