25/04/2016

Perang Berebut Kerusi Sarawak Buatkan Azmin-Guan Eng Makin Tarik Muka?



Plastik! Itulah hubungan DAP-PKR. Kalau mereka berjumpa nampak macam tak ada masalah namun sebenarnya mereka sedang melawan antara satu sama lain. Tapi dek kerana nak kekalkan kuasa maka masing-masing jadi hipokrit.

Namun di Sarawak tak sama macam di Semenanjung. DAP Sarawak yang dipimpin oleh anak buah kesayangan Guan Eng cuba nak buat kepala sama macam Guan Eng. Cubaan menjadi Tokong di Sarawak.

Namun Baru Bian yang merupakan orang kanan Azmin Ali pula tak bodoh macam Presiden PKR mereka. Sebab itulah mereka lawan juga DAP. Guan Eng nak kata dia rasa tertipu namun sebenarnya mereka yang menipu PKR.

Mereka awal-awal dah standby calon dengan wang pertaruhan semua. Ini semua drama poyo. Mereka awal-awal lagi sudah merancang untuk melawan PKR. Sebab itu Azmin kata 'malang'. 

Dia sendiri dah biasa dengan taktik jahat DAP yang hanya mahukan kuasa sehingga sanggup 'bunuh' kawan-kawan sendiri.

K7L : Never trust DAP or PKR.. both are stupid..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk