25/04/2016

Menang 2 Kerusi Tanpa Bertanding Bukti BN Ditakuti Oleh Pembangkang! #TeamAdenan


 

Dua kerusi DUN telah dimenangi oleh Barisan Nasional secara rasminya. Menang tanpa bertanding apabila calon lawan tidak hadir ke sesi penamaan calon. Ini bermakna dua kerusi tersebut tidak berani dicabar oleh mana-mana calon.

Pembangkang di Sarawak nampaknya ada yang tahu jika mereka lawan juga sudah pasti mereka akan kalah teruk. Kemenangan pertama menyaksikan DUN Bukit Kota yang kini rasmi dimenangi Calon BN, Datuk Amar Haji Awang Tengah Ali Hassan.

Dan BN juga memenangi satu lagi kerusi tanpa bertanding di Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Kota yang diwakili Dr. Abdul Rahman Ismail.

K7L : Kenyalangku Gemilang..

2 ulasan:

  1. Tok nan dpt memahami hati rakyat dan telah cuba mengatasinya sebaik yg mgkin dgn tegas dan berhemah.
    Sayang jika bn Swk menang...ia merupakan penggal terakhir beliau.

    ReplyDelete
  2. Ye dop calon lawan lari sbb takut bertanding...? dengan cerita yang lepas pasal juta2 duit agihan tu... agak2 siapa la yang tak terliur...... berlori2 dedak buleh dapat tu... hehehe...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk