15/04/2016

Hati-Hati! Lelaki Ini Didapati Sering Menipu Lelaki Dan Perempuan Setiap Hari?



Hati-hati. Bukan seorang dua pernah menjadi mangsa penipuannya. Dia yang berselindung di sebalik wajah sotong seringkali tersenyum ketika berbicara. Namun dalam setiap patah perkataan yang keluar daripada mulutnya semuanya adalah dusta semata-mata.

Akibat daripada mempercayai kata-katanya, ramai yang telah tertipu tidak mengira had umur, jantina mahupun kepandaian seseorang. Sampaikan ada yang bergelar 'Dr' juga tertipu dengan dakyah lelaki sotong ini.

Lelaki ini telah menipu ramai orang sehingga ada yang rugi beribu-ribu Ringgit dan terlepas giliran untuk menunaikan Haji. Dia ini sangat licik apabila dia wujudkan rasa tidak percaya orang ramai terhadap Tabung Haji namun dia tidak pula menutup akaun.

Jadi mana yang tutup akaun telah pun menjadi rugi. Apapun banyak lagi penipuan yang telah dibuat daripada dulu hingga sekarang. Dia pernah bohong kata kalau harga minyak turun harga barang akan turun.

Bila harga minyak betul-betul turun, harga barang sama sahaja. Malahan ada yang naikkan lagi tinggi. Jadi apa dia cakap semua bohong! Jangan jadi mangsa dia seterusnya. Beritahu kawan-kawan, keluarga dan jiran.

Jangan percaya lelaki ini dan kalau jumpa tepi jalan jangan pandang muka dia takut termuntah.

K7L : Hati Hati...

6 ulasan:

  1. Tu jer modal? 2.6 bil derma panglima bugis dapat, mesti ciput dedak ko kn...kasi up skit modal baru byk dedak ditabur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.

      Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih.


      Delete
  2. NI Blogger aper ni.belajar dengan najib dulu mcmne nak menipu satu malaysia.sain bodoh

    ReplyDelete
  3. kesiaannn mamat dua ekor kat atas aku ni...harap harap adalah yg sudi bantu betulkan kepala hotaknya yg dah longgar skrew ni....tok arab dah confirm duit tu datang dari mereka....tapi mamat ni masih jugak x percaya....elok campak ke lubang jamban jer mamat berok dua ekor ni...

    ReplyDelete
  4. Bila panas Zombie pun meroyan.... mungkin sejenis sotong kot....

    ReplyDelete
  5. Mamat tu mana ada modal lain.... tak boleh sentuh pemimpin mereka terus je terpacak cerira lain. Ce komen pasal tajuk yg diterakan? Tak terkomen. Bila dah tak terkomen mula bawa cerira luar... cerita Najib le modalnya.... mungkin kerandut 2 ekor tu dah hilang di telan sotong..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk