05/04/2016

Guan Eng Jadi Desperado Untuk Cari Alasan Kukuh Selindung Skandalnya?



Lim Guan Eng hari ini telah mencipta sejarah memandangkan inilah kali pertama dalam sejarah 7 tahun Lim Guan Eng menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang, beliau turun melawat tanah PERDA atau tapak projek perumahan agensi-agensi Kerajaan Persekutuan. Nak tunjuk prihatin atau selama ini tak buat kerja. 

Kini dia sedang menjadi sangat terdesak untuk mencari satu alasan yang kukuh untuk lari kerana kini dia semakin terjerat dan kedalam tanah jerlus yang bisa menanam terus karier politiknya.

Tidakkah kamu semua hairan Lim Kit Siang mendiamkan diri? Keris pasti dia sendiri sedang cuba plot apa-apa skrip yang dapat menyelamatkan anaknya daripada terus terdedah dengan skandal rasuah.

Tatkala dia cuba mengalih isu dengan berlagak pandai pasal tanah di PERDA yang melibatkan Datuk Shabudin, orang yang pertama sekali mendedahkan perihal Banglo Jalan Pinhorn yang melarat sekarang.

Namun Menteri KPKT juga masuk gelanggang yang akhirnya kini Guan Eng sedang lari daripada kena checkmate dengan 'Kuda' ataupun 'Castle'. Mungkinkah 'Tokong' akan rebah tak lama lagi?

K7L : Dah boleh kemas dah barang kat Pejabat CM...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk