14/04/2016

Boleh Menang Di Sarawak Tanpa PAS - Pakatan Haprak!



Seperti yang dijangka, sejak dahulu lagi Wan Azizah akan memberi tunduk hormat kepada segala permintaan DAP termasukalah untuk memutuskan terus hubungan dengan parti yang pernah membantu mereka.


Agaknya PKR lupa PAS bantu untuk PKR mendapat tempat di Selangor. Pakatan Harapan tidak membabitkan PAS dalam perbincangan mereka mengenai pembahagian kerusi bagi Pilihan Raya Negeri Sarawak (PRN) ke-11.

Menurut Kak Wan mereka telah mencapai persetujuan dan kita tidak ada pertindihan dan kita akan bertanding ‘satu lawan satu’. Namun tidak mustahil jika PAS masuk gelanggang maka pertembungan akan menjadi banyak.

Kita akan lihat PAS mengajar PKR pada PRN dan PRU14 nanti.  Kita tunggu dan lihat. Orang bongkak macam Wan Azizah ini perlu diajar. Tak sedar diri langsung. DAP juga tengah bimbang.

Sebab itu kalau anda semua perasan kini demonstrasi jalanan tidak seramai dulu kerana PAS sudah tidak terlibat dengan benda bodoh dan buang masa itu. Maka buktinya, selama ini mereka hanya hidup dengan bantuan PAS.

K7L : Apakah PAS berani untuk tenggelamkan mereka semua?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk