18/04/2016

Saya Juga Tak Suka Tony Pua - Arul Kanda Sedia Berdebat?


 

Presiden dan Pengarah Eksekutif Kumpulan 1Malaysia Development Berhad (1MDB), Arul Kanda Kandasamy menyatakan bahawa beliau juga tidak suka kepada Ahli Parlimen DAP Petaling Jaya Utara, Tony Pua.

Namun disebalik ‘perasaan’ itu, Arul Kanda memberitau bahawa beliau sudah bersedia untuk berdebat dengan Pua dan pihaknya sedang memuktamadkan tarikh perdebatan itu.

“Saya telah bersedia. Untuk makluman saya pun tak suka kepada Pua,” - Arul Kanda


Nah! Macam-macam pula yang dikata oleh si Tony Pua. Sebelum ini, Setiausaha Publisiti DAP melalui akaun Facebooknya menyatakan beliau tidak sukakan Arul Kanda kerana ada individu lain yang lebih layak berdebat dengan beliau.

Cerita banyak tak guna. Tony Pua jangan cakap banyak. Kalau ikutkan kes 1MDB sebenarnya telah selesai. Dr Tan Seng Giaw yang juga ahli parlimen Kepong DAP sendiri mengakui laporan PAC tersebut.

Apa sebenarnya yang kita nak dengar? Tiada penjelasan perlu dibuat lagi memandangkan laporan Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) sudah membuktikan bahawa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tidak berasas.

Segala tuduhan yang dilemparkan kepada Perdana Menteri itu hendaklah dihentikan kerana laporan yang dibuat tersebut merupakan satu laporan yang berdasarkan kepada kajian mendalam dengan perkara yang berlaku dalam 1Malaysia Development Bhd (1MDB).

K7L : Mana ada orang suka Tony Pua?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk