18/04/2016

Tony Pua Hanya Mampu Berkokok Sahaja? #ChickenPua



Sebelum ini, Setiausaha Publisiti DAP melalui akaun Facebooknya menyatakan beliau tidak sukakan Arul Kanda kerana ada individu lain yang lebih layak berdebat dengan beliau. Namun kini Arul Kanda sudah terima cabarannya.

Sebelum ini Tony Pua juga kata nak buat secara langsung dan khabarnya TV3 bersedia untuk membuat lintas langsung perdebatan itu. Tetapi apakah Tony Pua betul-betul nak berdebat?

Sebelum ini sudah banyak kali dia cabar kemudian dia sendiri yang lari. Ini drama cabar dan lari dah biasa dalam hidup Tony Pua. Kita mungkin akan lihat Tony Pua terduduk ketika berdebat dengan Arul Kanda?

Walaupun sebenarnya laporan PAC berkenaan 1MDB telahpun dikeluarkan. PAC ini satu jawatankuasa yang bebas dan dianggotai oleh pembangkang juga selain daripada wakil kerajaan.

Kenyataan yang telah dibuat oleh Naib Pengerusi PAC iaitu ahli parlimen pembangkang, Tan Seng Giaw sendiri telah menyatakan dengan jelas bahawa Perdana Menteri tidak ada kena mengena dengan masalah 1MDB dan juga tidak ada wang 1MDB yang telah disalurkan atau diambil olehnya.

Jadi Tony Pua nak spin apa lagi?

K7L : Cari salah selagi boleh...bukan bekerja untuk rakyat Tony Pua ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk