21/04/2016

PKR Pusat Lebihkan DAP Berbanding PKR Sarawak?



PKR Pusat nampkanya bersedia untuk memberi tekanan kepada PKR Sarawak yang dilihat membuat pendirian untuk tidak akur pada rundingan yang dibuat oleh Azmin Ali bagi pihak PKR dengan DAP.

Pelik juga bila orang bawahan tak mahu dengar cakap orang yang lebih besar dalam parti. Kini kita dapat lihat dengan jelas bagaimana pimpinan PKR tidak sepakat dan akur dengan permintaan pusat.

PKR Sarawak dilihat kecewa dengan keputusan PKR Pusat yang lebih mengutamakan DAP berbanding anak buah mereka di Sarawak. Baru Bian nampaknya sudah menarik muka daripada bertemu Wan Azizah dan Azmin Ali.

Manakala DAP Sarawak pula terus memberi tekanan kepada PKR pusat supaya menghormati perjanjian mereka mengenai pembahagian kerusi bagi mengelakkan terkuburnya Pakatan Harapan (PH).

DAP akan mematuhi perjanjian itu dan berharap PKR akan juga melakukan perkara yang sama. Haha! Perjanjian yang menguntungkan DAP sahaja sudah tentulah mereka akan suka.

Apapun kalian lihat sendiri pergolakan hanya kerana pembahagian kerusi. Inikah Pakatan? Hancur kalau diberi kuasa.

K7L : Jangan undi DAP-PKR-Amanah..mereka caca marba..

1 ulasan:

  1. pkr dap dn pan....semuanya tak layak nak tadbir negara...masing2 ada kpntingan sndiri dgn hala tuju yg tidak mnjamin kesejahteraan rkyat.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk