29/04/2016

WSJ Menipu Pasal Gabenor Bank - Masih Lagi Nak Percaya?


Ini bukan kali pertama kita tertipu dan biarkan diri ditipu oleh Wall Street Journal yang kini menjadi rujukan beberapa pihak yang konon nak selamatkan Malaysia. Walhal portal yang menjadi rujukan mereka ini bukan milik rakyat Malaysia dan seringkali menipu.



Sebelum ini WSj didapati menipu berita berkaitan 1MDB. Dan kini apa yang mereka buat? Mereka tuduh individu tertentu untuk menjadi Gabenor Bank Negara Malaysia yang baru. Dah dia pula yang umum lebih awal daripada Kerajaan Malaysia sendiri.

Yang memalukan ialah apabila laporan itu hanya sekadar pembohongan belaka tetapi WSJ masih mahu mempertahankan dongengan mereka itu! Dan kononnya Putrajaya telah buat U-turn!

Apa WSJ ingat mereka itu pemerintah di negara Malaysia ini kah? They know better than Yang Di-pertuan Agung, PM and government ?


Sejak bila WSJ lebih tahu apa yang berlaku di dalam Pejabat Perdana Menteri? Sejak bila WSJ yang boleh mendahului keputusan Kerajaan Malaysia dan perkenan YDP Agong? Apa masalah WSJ?

Kepada pihak yang selama ini menjadikan WSJ sebagai rujukan sila teliti betul-betul. Ini semua sampah. 

K7L : Tak payah asyik suruh saman.. kau percaya fitnah lebih daripada fakta..kau yang bodoh..

4 ulasan:

  1. Abang blogger..
    Mmg nama dan gambar di atas yg sepatut jadi gabenor bnm..tapi apakan daya..tekanan dalaman dan politik mengatasi segala..cuma yg sempat tukar pengerusi th..

    ReplyDelete
  2. besarnye isu perlantikan gabenor ni berbanding 2.6b kan...najib suruh ye?

    ReplyDelete
  3. bro, bak kata pencacai Jibby, go fly kite...!!

    ReplyDelete
  4. HAHAHA.....sejak 6 bulan lepas, SEMUA orang berspeko 'SIAPA B AKAL GABNOR GANTI ZETI'.
    Maknanya, semua orang memfitnahlah ye....???
    KEHKEHKEH...........takda isu, sengaja
    diada-adakan.
    Sudahlah, memang 1MDB membawa malapetaka kepada negara.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk