06/04/2016

Gambar Yang Buat Puak Amanah Lagi Nak Masuk Hospital!


 

Tak tahu nak tulis apa. Inilah lambang perpaduan  yang sekian lama kita inginkan. Biarpun Kerajaan dan Pembangkang. Ideologi tidak memusuhi sillaturahim antara kedua insan. Inilah pembangkang yang mampu membantu Kerajaan.

Jangan jadi pembangkang yang sentiasa meletakkan kebencian dalam hati rakyat dan diri mereka. Politik kotor yang mengadu domab, melaga-laga dan memfitnah sesama sendiri adalah satu perkara yang jelek!

Kalau asyik nak cari salah, orang pun akan meluat. Jadi kita sekarang ini nak jadi pembangkang yang bersatu. Bukan hanya tahu membangkang dan bukan hanya pembangkang yang suka cari salah


Yang pastinya, gambar ini akan dikecam oleh puak-puak amanah yang sekian lama berdendam dengan PAS. Luka ketika dikalahkan dengan teruk ketika pemilihan PAS yag lalu masih belum terubat.

Mereka nak cakap apa cakaplah. Yang penting Islam tak ajar kita bermusuh dan membenci sampai sanggup memutuskan sillaturrahim.

K7L : Lepas ini siapa pula yang marah?...

3 ulasan:

  1. sungguhhh....aku terharu....hidup dan majulah islam dan melayu di bumi jawi ini selama lamanya....takbirrrrr...

    ReplyDelete
  2. Aminnn ya Robb!
    DS Najib kerjanya lebih banyak kearah penyatuan dari pada mengajak bermusuhan.
    Bersatulah umat Islam supaya tercapai matlamat Islam. Yang kurang diperbaiki setiap manusia ada kelemahan. Jangan syirik pd Allah itu seburuk2 dosa.

    #RespectMyPM
    #HidupIslam

    ReplyDelete
  3. Allahyarham Tun Abdul Razak dulu disayangi rakyat walaupun di kalangan pembangkang kerana sikapnya yang mahukan kesatuan.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk