07/04/2016

Lakonan Seperti Digari Rafizi Sama Macam Yang Keluar Dari Mulutnya!



Nah! Berapa ramai yang dah kena tipu dengan Rafizi. Sahaja nak bagi peringat kat orang ramai. Ramai yang dah tertipu sampaikan hilang giliran nak pergi Haji. Ini bukti dah jelas. Benda ini seolah-olah dirancang kerana dia tahu dia akan ditahan.

Semalam kecoh di FB dan Media Sosial bahawa Rafizi digari dan dilayan dengan teruk. Yang kelakarnya siap tunjuk lagi gambar Rafizi yang seolah-olah digari. Kalau tidak tengok betul-betul sudah pasti kita tertipu dan benar-benar ingat dia digari Polis.


Namun bernasib baik dengan izin Allah ada juruvideo yang sempat merakam tangan Rafizi daripada belakang. Inilah ajaran 'media israelliyat' yang memang menebal dalam pemimpin PKR sama seperti Tian Chua yang menipu pendemo dan satu mamat yang mati dua kali dalam Bersih.

Lihat sendiri cara dia menimbulkan persepsi buruk terhadap polis dan kerajaan dengan membuat gaya seolah digari sedangkan ianya tidak langsung. Semua ini hanyalah satu lakonan untuk meraih simpati dan memanam kebencian rakyat.

Ini pembangkang yang nak hancurkan negara dengan kebencian. Buat orang tak percaya undang-undang dan membuatkan ramai yang tidak menghormatai institusi undang-undang. Hati-hati kerana mereka ini ibarat syaitan yang akan sentiasa menyesatkan rakyat.

K7L : Selamat Datang ke dunia FITNAH Rafizi..eh bergurau pulakkk...

1 ulasan:

  1. Pondan + moortad = barua kapir anti Islam

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk