01/04/2016

Kenapa LGE Tidak Ambil Tindakan Terhadap KLIDC Yang Tak Usik Taman Manggis?



Sangat menghairankan apabila Lim Guan Eng seakan memejam matanya untuk tidak melihat pembangunan yang sepatutnya dijadualkan dan dipersetujui antara Kerajaan Negeri dengan Syarikat KLIDC.

Syarikat terbabit yang telah diberikan pengaungerahan untuk membeli tanah Taman Manggis daripada Kerajaan Negeri Pulau Pinang tidak memenuhi syarat-sarat tender setelah 6 tahun tiada satu pun pembangunan.

Jangankan bangunan, tapak untuk binaan pun tak ada. Biasa kalau dah ada tapak orang ata Projek Gajah Putih. Tapi yang ini nak panggil apa? Projek Bela Belalang sebab rumput tebal meninggi?

Persoalannya tiada tindakan pun diambil walaupun 6 tahun sudah berlalu? Apakah terdapat unsur-unsur kepentingan peribadi dalam hal ini? Mencurigakan juga siapa sebenarny Miss Phang di mata Lim Guan Eng?

K7L : Skandal apakah yang sedang berlaku sebenarnya?..

1 ulasan:

  1. Pemaju mgkin takut krn tahu ada unsur2 rasuah.Mrk hanya bermula jika rakyat tak menyedarinya.
    Tokong bagi malu bosat dgn penjilatnya.
    Hehehe...penjilat dia peduli APA...taik tokong mmg sedap bagi mrk.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk