22/04/2016

Masih Menanti Dua Jawapan Terhadap Skandal Guan Eng?



Ramai yang masih menanti apakah yang sedang terjadi kepada kes skandal rasuh yang melibatkan Lim Guan Eng. Rakyat Malaysia masih menunggu apakah hasil siasatan PDRM ke atas Akuan Bersumpah PALSU Phang Li Koon yang melibatkan Rumah Banglo di Jalan Pinhorn.

Apa agaknya yang dapat hasil daripada siasatan dan perjumpaan selama 4 jam diantara Phang Li Koon dan pihak polis? Hampir mencapai sebulan siasatan tersebut. Kita nak tahu juga palsu atau tidak akuan bersumpah tersebut?

Seperkara lagi yang menjadi tanda tanya adalah tentang 'panggilan' pegawai atasan SPRM yang sudah beberapa kali mengeluarkan kenyataan untuk memanggil Lim Guan Eng berkenaan mengambil keterangan membabitkan isu skandal banglo di Jalan Pinhorn yang dibeli dengan harga yang murah serta isu penjualan tanah Taman Manggis.

Apapun kita percaya pihak berkuasa akan menjalankan tanggungjawab di atas tugasan yang mereka perlu laksanakan. Walaupun sudah sebulan lamanya, kita pasti pihak berwajib sedang menjalankan tugas yang baik.

K7L : Kita masih menanti..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk