12/04/2016

Sikap YB DAP Sarawak - Inilah Model Pemimpin Sarawak Yang Perlu Ditolak Ketika #PRN11




Ini merupakan salah satu bukti dan 'model' betapa buruknya sikap pemimpin DAP Sarawak. Mereka ini sesuka hati mempergunakan jawatan 'Yang Berhormat' itu sehingga tidak menghormati orang lain.

Ini masalah bila rasa diri dah jadi YB, hanya orang lain yang perlu hormat dia. Ini sikap ada pada semua pemimpin DAP. Mereka ini nak kuasa, bila dah dapat mereka buat ikut suka hati mereka. Bukan fikir rakyat pun. 

Benda berlaku di  Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching. Video berdurasi 3.00 minit ini sudah menjadi viral di media sosial. YB Stampin ini bercakap seolah-olah bumi Sarawak mereka yang punya.

Kalau menang aku rasa dia kata rumah orang lain pun jadi rumah dia. Tengok Pualu Pinang sudahlah. Berapa banyak rumah orang DAP robohkan. Pembangunan lagi penting daripada rakyat?

Kalau lihat pada video : 

"Ini kawasan Stampin kah? You cakap saya, kawasan ni YB siapa? Kawasan ni siapa YB? Saya, YB Saya, Saya YB Parlimen kawasan ini...tertakluk pada akta parlimen, saya boleh menjalan tugas saya...."

"Im telling you now ... I'm the YB of this area!!" 

Tak tahu pula Keris kalau YB boleh jadi macam-macam. Menganggu tugas dan siap jual nama Ahli Parlimen bagai. Bukan bawa kubur pun. Apapun inilah dia perangai DAP Sarawak.

Jangan risau semua DAP perangai lebih kurang sahaja. Rakyat Sarawak kena pastikan DAP berkubur di Sarawak. Pastikan mereka tidak lagi berkuasa barulah mereka sedar mereka hanyalah sampah!

K7L : Pangkah BN! 

2 ulasan:

  1. Memang patut dap ditolak sama ada prn ataupun pru.

    ReplyDelete
  2. Memang patut dap ditolak sama ada prn ataupun pru.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk