30/03/2016

Feng Shui Punca Harga Rumah Jadi Murah - LGE Tak Percaya Feng Shui?



Naib Pengerusi DAP, Teresa Kok Suh Sim, ketika berucap di Majlis Gerakan Selamatkan Malaysia petang tadi mendakwa harga pembelian banglo Ketua Menteri, Lim Guan Eng murah disebabkan Feng Shui yang tidak bagus. Oleh sebab itu katanya, pemilik asal banglo tersebut memutuskan untuk menjualkannya kepada Guan Eng. Teresa berkata :

"Sebenarnya harga rumah tersebut lebih murah dari harga pasaran disebabkan Miss Phang rasa bangga dapat jual pada Ketua Menteri Pulau Pinang. Sebab pada dia feng shui rumah tersebut tidak bagus sejak Guan Eng masuk kerana banyak tunjuk perasaan malah pengkebumian Guan Eng diadakan di luar rumah tersebut."

Tengok video ucapan dia :



Adalah satu perkara yang sangat aneh. Keris bertanya dengan rakan berbangsa cina. Apakah mereka akan beli rumah yang Feng Shui nya tidak bagus atau buruk? Dia jawab mereka sanggup untuk bayar lebih bagi mengelak 'bad luck'.

Sekiranya benar Feng Shui rumah itu tidak bagus atau buruk, kenapakah Lim Guan Eng sanggup membelinya dengan harga yang murah?

K7L : Jawapan level maharaja lawak mega dah mula keluar...petanda bodoh mereka dah sampai..

3 ulasan:

  1. Yang mendengar dan percaya baik melayu atau cina dah kena kencing teresa cock. Hancing.

    ReplyDelete
  2. Bro Guan Eng percaya feng shui ka...??

    ReplyDelete
  3. Dasar si PENDATANG BETINA KOK SUNDAL PUAKA JUBOQ BABI HARAM JADAH RASIS/FASIS - yg. dilatih si PENGGANAS2 KANIBAL/HOMO/PORNO MOSSAD/ISrael; PI MAMPOS lu si puak JUBOQ BABI HARAM JADAH dan parti HARAM JADAH -
    Duboq
    Anjing
    Panggang!

    TAK habis-habis nak MENGALIH perhatian dari isu-isu RASUAH puak JUBOQ BABI DAPBANGKAI ni - dgn. MO yg. asyik MENYERANG mcm. si PENGGANAS-PENGGANAS KANIBAL MOSSAD/ISrael, TUAN JUBOQ BABI depa, ke atas hak/identiti BUMIPUTERA/UMNO TERCINTA kita!

    Maka, mesti diNYAHkan SEGERA puak PENGGANAS-ANJING2 MOSSAD/Israel yg. amat RASIS/FASIS/HOMO ni, terutamanya -

    DAPJUBOQ BABI

    kit SIAL JUBOQ BABI

    TONGGENG eng

    kok SUNDAL

    TODI puaKA

    Gobind CILAKA

    dari TANAH PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA TERCINTA kami, ke rejim PENGGANAS KANIBAL ZIONIS/ISrael, TUAN JUBOQ BABI depa!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk