24/03/2016

LGE Patut Contohi @KhairyKJ - Tak Lari Dan Benar Berdiri Dengan Kebenaran!



Ini lah ciri-ciri Pemimpin yang ada integriti, bertanggungjawab dan penuh accountability. Bukan seperti LGE yang melarikan diri ketika soal balas dan keterangan di dalam Dewan Rakyat.

YB KJ nampak steady dan memberi peluang semua orang bercakap dan bertanya kemudia dia menjawab secara profesional. Tidak seperti DAP yang akhirnya Lim Guan Eng terpaksa dikeluarkan dari dewan atas arahan Speaker. 

DARD sudah menyangka ini adalah taktik yang digunakkan ternyata taktik in sudah lapuk. Motifnya dikeluarkan adalah untuk meminta simpati. Nak berdebat dah kantoi. Nak sangat berdebat dengan DARD akhirnya tak tahan.

Berbeza dengan YB KJ yang 'dikepung' soalan bertalu-talu MP pembangkang di Dewan Rakyat isu RM100 juta tadi. Jawab dan jelas dengan tenang hingga dapat pujian mereka. Namun LGE membuat provokasi ketika DARD menjelaskan fakta.

Inilah dia Nothing to hide. Bila kita bersih, kita tak perlu risau dan takut dengan sebarang ancaman atau ugutan. Tetapi bila kita penuh dengan skandal dan dosa-dosa maka kita akan sentiasa tidak keruan dan ketakutan.

Jadi siapa yang berdiri kerana benar dan takut kerana salah? LGE gagal!

K7L : LGE dengar bunyi kucing pun dah mengigil sekarang..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk