24/03/2016

Video : Provokasi Guan Eng Untuk Dihalau Selepas Pendedahan Oleh DARD?


Sesuatu yang telah dijangka. Apabila berada di dalam Parlimen, Guan Eng cuba nak bagitau Malaysia yang dia ada 'balls'. Kemudian dia provok bagai nak gila supaya Pengerusi akan halau dia keluar.

Kononnya 'Man with honour' keluar bila mempertahankan diri. Sebenarnya dia sendiri dah mati langkah apabila satu persatu bukti telah dinyatakan oleh Menteri KPKT, Datuk Abdul Rahman Dahalan.

Lihat video di bawah untuk mengetahui apa yang berlaku di dalam Parlimen :


Sekarang siapa yang tidak ada telur? Bukti semua sudah ada pasal harga rumah mampu milik. Guan Eng sudah tidak menang tangan apabila bangkai-bangkai yang selama ini dia sangka telah tertanam dengan baik tetap berbau busuk.

Guan Eng perlu letak jawatan. Kes rasuah dan kes rumah mampu milik adalah amat melampau dan memberi kesan kepada rakyat Pulau Pinang itu sendiri. Terlalu banyak dosa Guan Eng pada bumi yang dia sendiri tidak membesar.

K7L : Wajib tolak DAP!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk