03/03/2016

KIt Siang Terdesak Guna Nama Tun M?


 

Kit Siang sedar usia politiknya perlu diakhiri dengan kemenangan yang bermakna. Dari muda dia tunggu untuk menjadikan Malaysia sama seperti Singapura. Namun malangnya dia tidak akan berjaya.

Apa yang pasti, mungkin dia akan berada pada situasi sama macam mentornya, Mendiang LKY yang pernah berkata ingin melihat Singapura bergabung semula dengan Malaysia sekiranya DAP menang PRU.

Cita-cita itu tidak dapat dicapai sehingga dia pejam mata. Yang si Kit Siang ini pula sudah jadi 'dinasour' Politik, masih lagi tidak mahu berganjak daripada kerusi Parlimen. Kadang pelik juga, orang pilih wakil rakyat ini atas dasar apa?

Kini, Kit Siang harus menggunakan cara terakhir untuk memastikan impiannya berjaya, maka dia kaitkan dirinya dengan Tun Mahathir yang kini umum tahu telah keluar UMNO dan sangat tidak sehaluan dengan Perdana Menteri.

Semuanya dibuat oleh Kit Siang semata-mata untuk mendapatkan sokongan penyokong Tun Mahathir. Apapun propaganda sebegini tidak akan memakan minda rakyat. Umum tahu DAP parti jahat!

K7L : Kau pakai nama siapapun..kami tetap tak mahu DAP!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk