10/03/2016

Buat YB #RafiziBergurau - Ini Kit Mudah Pasal Tabung Haji Kalau Tak Paham!


 

Keris sengaja ulang semula maklumat ini untuk YB Rafizi dan penyokongnya yang digelar #JokingSquids supaya faham pasal Tabung Haji. Kalau tak faham pakai google lah pasal maklumat.

Ini sibuk cerita ada bukti bagai. Rupanya fitnah semata-mata. Berapa ramai yang telah menjadi mangsa setelah percaya fitnah yang dia buat. Konon kata nak saman Tabung Haji namun sampai hari ini dia tak saman.

Tak percaya Tabung Haji, pertikai itu dan ini namun simpanan didalam Tabung Haji masih ada dan masih menikmati keistimewaan bonus dan dividen yang diperuntukkan bagi semua penyimpan Tabung Haji.

Apa sebenarnya yang dia mahu? Nak tutup terus Tabung Haji yang kemudiannya akan menyukarkan rakyat Malaysia menunaikan Haji dan Umrah? Nak bergantung 100% pada agensi swasta?

Jahat sungguh cita-cita Rafizi ini. Mahu tutup Tabung Haji yang mana ramai anak Bumiputera yang bekerja dan mendapatkan rezeki di situ? Apa biat sebenar? Dedah atau mahu bungkuskan Tabung Haji?

K7L : Kos Haji lebih daripada separuh ditanggung TH..kalian nak apa lagi?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk