02/03/2016

Bukti LGE Makin Dibenci Di Pulau Pinang?


 

Rakyat Pulau Pinang telah masak dengan sikap Guan Eng yang menjadi 'Tokong' dalam gabungan Pakatan Harapan (PH), sehingga berjaya memecah-belahkan rakan sekutunya.

Apa saja tindakan atau cadangan yang dikemukakan Guan Eng, semua rakan sekutunya 'wajib' menyokong dan sekiranya terdapat pemimpin parti pembangkang yang tidak bersetuju, maka tunggulah padahnya.

Yang terbaru, gara-gara 2 Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) PKR tidak menyokong usul tambak laut yang dibawa Guan Eng, 2 Adun PKR terbabit telah menerima padah dengan dipecat dari jawatan kerajaan negeri.

Dengan pemecatan 2 Adun PKR ini, rakyat Pulau Pinang semakin benci dengan pentadbiran Guan Eng yang telah menyalahgunakan kuasanya sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang dengan memecat mereka yang tidak bersetuju dengannya.
Kini LGE semakin dibenci.

K7L : Dah boleh bagi pada BN Penang tu...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk