25/03/2016

Lim Guan Eng Terbukti Bersalah?


 

Terlalu banyak benda yang salah dalam diri Lim Guan Eng. Dap terbukti gagal mengira dengan baik 2,000 undi dalam pemilihan CEC yang lalu. Menyebabkan banyak kekeliruan dan DAP menjadi parti tidak sah jawatannya.

Kemudian dalam kes terowong dan 3 lebuhraya LGE salah kira yang mana perbezaan lebih RM2.25 billion. Hairan bagaimana Ketua Menteri yang dikatakan mempunyai 20 orang pembantu ini boleh berulang kali melakukan kesilapan yang tidak sepatutnya dan memberi alasan yang amat tidak masuk akal. 

Jika sebelum ini keputusan undi Jawatankuasa Kerja Pusat (CEC) dikatakan salah kira, kini kos terowong pula dikatakan salah taip. Kemudia ketika Datuk Zainal Abidin bertanyakan pasal kos membayar Pasukan Peronda Sukarela PPS, boleh pula salah baca dalam dewan.

Sekarang Kes Rumah Jalan Pinhorn dan Tanah Taman Manggis nak kata salah apa pula? Salah Tengok atau salah orang sehingga terdedah segala perancangan halus rasuah untuk dapatkan projek?

K7L : Salah tetap salah bang...

1 ulasan:

  1. Sprm patut siasat ros kerna membiarkan si salah taip jadi cm pp.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk