04/03/2016

Annuar Musa Bangga Pakatan Harapan Akhirnya Buktikan Pemimpin UMNO Benar?



KENYATAAN BERHUBUNG PERTEMUAN DAN DEKLARASI BERSAMA TUN MAHATHIR DAN PAKATAN PEMBANGKANG,DAP,PKR DAN PAN DLL

Hari ini Rakyat Msia telah menyaksikan SATU DRAMA YG PALING MENARIK DALAM SEJARAH POLITIK NEGARA.

Ramai para wartawan menghubungi saya untuk mendapatkan komen.Secara jujur saya katakan saya tiada apa nak komen dan ELOK KITA SERAHKAN KEPADA SEMUA RAKYAT UTK MEMBUAT TAFSIRAN DAN KOMEN MASING MASING.Tidak sukar utk mereka mentafsir sendiri KERANA WATAK WATAK YG TERLIBAT adalah watak YANG SUDAH RAKYAT KENALI.

Kita ucapkan TAHNIAH KEPADA DAP,PKR,PAN DAN BERSIH kerana akhirnya menerima pimpinan mantan presiden UMNO,yg sebelum ini berpuluh tahun kami dlm UMNO berjuang supaya anda menerima pimpinannya.Itu satu takdir dan bagi sesetengah orang satu karma berlaku dlm sejarah politik Msia.

Mungkin PAKATAN HARAPAN PATUT MULA MEMIKIRKAN PULA usaha bersama TM membebaskan DSAI yg dulunya di pecat dan di dakwa susulan arahan TM.

Bagi UMNO kita akan terus BERISTIQAMAH dengan proses demokrasi yg kita pertahankan selama ini.UMNO tidak mampu berdrama kerana MANDAT RAKYAT ADALAH UTK KITA BERKHIDMAT MEMBELA NASIB RAKYAT yang secara real memerlukan kita mengerah segala kekuatan dan keupayaan MENGURUS NEGARA DLM SITUASI DUNIA MEDIA BARU YG TIDAK MENENTU,PENUH FITNAH,HASUTAN DAN TIPU MUSLIHAT.KITA BERTANGGUNGJAWAB MEMAJUKAN EKONOMI,MEMUPUK PERPADUAN KAUM,MENJAMIN KEAMANAN SERTA KEADILAN,disamping mempertahankan kedaulatan undang2 dan keluhuran perlembagaan.DALAM KATA LAIN MEMIKUL AMANAH DAN MANDAT RAKYAT.Tiada ruang untuk UMNO berlakon dan bertindak menyanggah apa yg kita sendiri pertahankan selama ini.

Beberapa legasi ,dasar,peraturan,convention,"didikan"peninggalan TM dlm menguruskan parti dan negara akan terus kita pertahankan walau TM sendiri MUDAH LUPA mengenainya..lagi pun hari ini terbukti MANTAN PM DAN PRESIDEN UMNO itu tidaklah seburuk yg cuba di gambarkan pihak pembangkang selama ini.

Kepada Ahli UMNO marilah kita rapatkan saf dan beristiqamah bahawa pemimpin datang dan pergi,tetapi PERJUANGAN kita tetap Perkasa BERKAT KITA "BERSATU,BERSETIA,BERKHIDMAT "..insyaallah


Tan Sri Annuar Musa

Apa yang berlaku hari ini mengejutkan ramai pihak. Hari ini kita diberi pilihan. Bersama pembangkang atau bersama UMNO/BN. Mahathir sudah membuat deklarasi untuk seia dan sekata dengan pembangkang. Kita?

K7L : Matlamat menghalalkan cara?.. #RespectMyPM

1 ulasan:

  1. Aku tetap tolak mrk yg bersekongkol dgn dapigs.
    Mrk bukan nak selamatkan malaysia.Mrk hanya nak selamatkan lubuk emas waris dn kroni mrk jer.
    Klu nak selamatkan malaysia ada bnyk caranya yg berhemah dan jujur dan bukannya jadi munafik.
    Mahdey dan waris/kroni dh puas dimewahkan dan berharap kerajaan sedia ada meneruskan legasi tersebut tetapi malangnya tidak berlaku.Tidak heran 1mdb dijadikan kambing hitam.Klu ikutkan era mahdey lbh bnyk kegagalan.Dlm kegagalan tersebut...anak2 dan kroni kaya menggiler.Mgkin 7 keturunan tak akan habis harta mrk hasil usaha mahdey selama 22 tahun.
    Tak usahlah disirami lagi mrk dgn kemewahan yg membuat mrk gagal bersyukur.
    Wlbgmanapun...diucapkan semoga berjaya.Sebagai rakyat...kami tetap akan berdiri bersama dengan kerajaan sedia ada dpd bersama dgn manusia yg rasa2nya ada masalah sakit jiwa dgn sifat ketamakan dan gila harta.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk