14/03/2016

Rafizi Merayu Untuk Undi Tak Percaya - Dia Jaga PKR Dahulu Sebelum Malaysia Boleh?


 

Tindakan Naib Presiden PKR Rafizi Ramli tempohari yang merayu Anggota Parlimen Barisan Nasional (BN) untuk bersama-sama mereka mengemukakan undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dilihat cubaan terdesak untuk menjatuhkan kerajaan.

Itu merupakan satu perkara yang sangat tidak bijak datang daripada seorang ahli PKR yang mana menjadi Setiausaha Agung PKR. Ironinya parti PKR sendiri sedang bermasalah jika tidak masakan bekas ahlinya yang kini menjadi ahli DAP bercakap begini :


Senang cerita jaga parti sendiri dahulu. Ini cerita macam-macam tapi parti sendiri huru-hara. Sibuk siasat itu dan ini tapi masalah pemilihan PKR dia tidak siasat pula. Oh! Kata siasatan tak perlu orang tahu?

Yang pasal UMNO/BN kau ambil tahu tak apa pula? Apapun politik yang cuba diajar oleh PKR sebenarnya adalah politik fitnah. Jangan ajar pada anak anda dan jauhi mereka daripada bergaul dengan orang PKR.

K7L : Awasi anak anda..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk