03/03/2016

Pesta Bogel Bersama Rakyat? - Pesta Mengarut Harus Diharamkan Di Malaysia!


 

Kebodohan apakah ini? Liberalisme semakin terbuka dan berani ke hadapan. Ini siapa ada jemputan untuk berbogel bersama? Keris pun dapat melalui media sosial sahaja. Namun tak boleh bayang wujudnya pesta sebegini.

Apakah ada parti yang buat tetapi berselindung? Rasanya yang gemar benda sebegini hanya parti biru cair sahaja. Apapun kita harap pihak berkuasa pantau dan pastikan tidak berlaku pesta sebegini.

Satu lagi perihal konsert-konsert mahupun pesta-pesta yang menjurus ke arah maksiat, patutnya diharamkan dan tidak dibenarkan. Memang yang anjur itu kafir tetapi rata-rata yang pergi siap berbikini dan bogel pun ada, adalah daripada kalangan umat Islam sendiri.

Memang benar syurga neraka, pahala dan dosa masing-masing yang punya. Tapi tak salah kalau kita tegah. Kalau kita tak luluskan mereka tak adalah pergi sebab program tak jalan. Betul?

K7L : Membimbangkan...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk