09/03/2016

Pekeliling Untuk Perbelanjaan Kerajaan - Langkah Bagus! Mana Haters?



 

Inilah cara yang terbaik untuk mengoptimumkan peruntukan sedia ada untuk mana-mana kemeterian di Malaysia. Satu langkah proaktif yang mampu menjimatkan kos yang selama ini ditanggung oleh Kerajaan.

Sebelum ini ramai yang mengutuk Kerajaan mengatakan banyak dana-dana telah dibazirkan. Kini kita nak bagitahu yang Kerajaan dah mansuhkan beberapa cara yang dilihat membazir itu.

Keris tak mahu pula dengar nanti keluar cerita kata Kerajaan sudah tidak ada duit sebab itu potong macam-macam. Buat baik salah tak buat pun salah. Tak pelik pun wujud manusia-manusia yang penuh dengan sikap negatif.

Sekarang langkah penjimatan Kerajaan dah buat. Korang semua dah berjimat? Kalau hari-hari telan KFC, beli baju mahal-mahal. Jangan salahkan kerajaan pula ya?

K7L : Kalau nak semua percuma.. dunia bukan tempatnya...

3 ulasan:

  1. Kalau nak semua percuma.. dunia bukan tempatnya... Menarik ayat di atas.

    ReplyDelete
  2. Yang lagi menarik adalah semua perbelanjaan big mama tidak dipotong dan dia bebas bershoping sakan...Naik jet pun free je

    ReplyDelete
  3. Kenalah naik jet, takut diculik ISIS

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk