14/03/2016

Rafizi Macam Budak-Budak Kata MP PAS Kuala Nerus?


  

Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS Datuk Dr Khairuddin Aman Razali (PAS-Kuala Nerus) secara sinis berkata tindakan Rafizi itu tidak sesuai dengan jawatan yang dipegangnya sebagai naib presiden dan setiausaha agung PKR .

Khairuddin turut menyifatkan Rafizi bersikap kebudak-budakan. "Lagipun akhir-akhir ini banyak sangat kenyataannya (terhadap PAS) yang tidak layak (dikeluarkan) sebagai setiausaha agung (PKR)," katanya.

Khairuddin berkara walaupun PAS tetap berpendirian untuk menurunkan BN dan Najib, namun ia akan dilakukan melalui pilihan raya dan bukan semata-mata menyingkirkan perdana menteri melalui cara yang tidak betul.

Rafizi (PKR-Pandan) ketika membahaskan usul menjunjung kasih titah Yang di-Pertuan Agong di Dewan Rakyat hari ini dilihat cuba memujuk dengan mencadangkan anggota Parlimen pembangkang dan BN menyokong undi tidak percaya terhadap perdana menteri.

Nampaknya Rafizi dah mula kena serang dengan PAS yang juga merupakan Pembangkang di dalam Parlimen. Ramai yang sudah nampak betapa bebalnya Rafizi. Sebab itu PAS pun dah tak pandang Rafizi yang so-called Bijak dalam PKR.

Kalau Rafizi punya level Bijak yang dibanggakan PKR. Rasa-rasa berapa ramai lagi yang bebal sama macam dia dalam PKR?

K7L : Kena label bebal marah?..Saya bergurau..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk