03/03/2016

Hadi Umum Tak Sertai Himpunan Anti-Najib?



Presiden PAS Haji Hadi dan Dr Haron Din Majlis syura Ulamak PAS tidak benarkan Ahli PAS terlibat Himpunan Anti Najib atau berdepan dengan tindakan dari badan disiplin PAS. Nampaknya PKR dan DAP akan ada masalah.


Kini mereka akan kehilangan 'Unit Amal' yang mana Dewan Pemuda PAS Pusat turut melarang ahlinya daripada terus join perhimpunan tak ada faedah dan dipergunakan oleh PKR dan DAP.

Kini PKR dalam keadaan terdesak lebih-lebih lagi DAP juga tampak tidak serius. Sebenarnya sentimen Anti-Najib ini sengaja digunakan kerana mahu ambil peluang bawa orang yang bukan partisan menyertai perhimpunan haram tersebut.

Cubaan yang sama pernah dibuat kepada Hosni Mubarak. Persoalannya, kalau jatuhkan di jalanan apa yang kita dapat? Hanya orang gasar yang bersikap sebegitu. Tunggu PRU14 lah! 

Apapun rakyat kena pilih. Suka parti yang gemar pada perpecahan, anarkis dan kehuru-haraan ataupun memilih parti yang cenderung kepada perpaduan dan harmoni seperti Barisan Nasional.

K7L : Saje nak bagitahu Barisan Nasional tak berpecah macam Pakatan Tak Ada Harapan...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk