22/03/2016

PAS Pula Desak Musuh Mereka Disiasat SPRM Segera?



Majlis Syura Ulama PAS mengesa SPRM menyiasat Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng secepat mungkin. Mereka menyifatkan kontrak pembelian banglo beliau yang berharga RM2.8 juta tersebut tidak masuk akal .

Sebelum ini, Lim Guan Eng juga telah mengesahkan bahawa rumah tersebut dibeli dengan harga RM2.8 juta dan beliau telah membayar RM700,000 tunai (mungkin menabung dari kecil) dan membuat pinjaman sebanyak RM2.1 juta.

Dalam usaha untuk membela diri, Lim Guan Eng berkata tiada apa yang salah dengan harga pembelian (walaupun ia berharga sekurang-kurangnya 2-3 kali ganda lebih murah daripada harga rumah jirannya) memandangkan ia adalah atas dasar “suka sama suka” dengan Phang Li Koon. 

Kalau DS Khir Toyo boleh ke dalam dengan alasan yang sama, mengapa tidak LGE? Apakah yang membuatkan dasar 'Willing Seller-Willing Buyer' jika tiada kepentingan? Apapun PAS juga dah minta disiasat.

Pada Keris PAS lebih kenal DAP kerana mereka pernah bersekongkol beberapa kali dan meninggalkan DAP sebelum ini kerana sikap DAP yang jahat. Apa lagi yang PAS sembunyi?

K7L : LGE sedang bimbang?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk