03/03/2016

Selepas ADUN PKR - Kini ADUN DAP Pula Melawan LGE Pasal Projek?




Wakil Rakyat DAP pula bertelagah tentang projek lebuhraya Kerajaan Negeri Pulau Pinang. Apa yang sedang berlaku di Pulau Pinang? Nampaknya LGE sedang dijatuhkan oleh DAP Pulau Pinang sendiri?



ADUN Pulau Tikus dan ADUN Berapit membantah projek lebuhraya tersebut yang akan menjejaskan sebuah sekolah Cina, sebuah sekolah Tamil dan St. Nicholas Home for the Blind.

Apalah nak jadi dengan Ketua Menteri Lim Guan Eng ni? Semua nak dirobohkan? Kini orang DAP sendiri dah mula berapi dengan perancangan gila LGE. Rasanya ramai juga yang panas hati pasal kes cat untuk orang berbasikal tu.
 
Kalau Adun PKR dia buang dari macam-macam kerusi. Apakah Adun Pulau Tikus akan hilang tempatnya yang berada didalam Pejabat Ketua Menteri? Apakah Adun Berapit akan hilang kedudukan dalam konsesi?

K7L : Kita tunggu LGE double standard atau tidak..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk