10/03/2016

PKR Sertai Deklarasi Rakyat Untuk Halalkan Kesalahan Meliwat?


 

Apa yang kita lihat kini Deklarasi bersama pembangkang tersebut sebenarnya dipergunakan oleh pihak lain. Bukanlah nak kata seia dan senada dengan Tun Mahathir sangat pun. 

Nampaknya kini Presiden PKR yang merupakan Isteri kepada pesalah meliwat yang cuba dilabelkan sebagai tahanan politik walaupun Mahkamah memutuskan bahawa Anwar Ibrahim bersalah meliwat.


 



Pakatan Harapan (PH) mengumumkan pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim kini menjadi agenda utama Selamatkan Malaysia.

Pimpinan tertinggi PH berkata Tun Dr Mahathir dan sekutu pemberontaknya perlu menerima tuntutan itu dalam menjayakan agenda mereka menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak – samada bersetuju ataupun tidak.

“Deklarasi Rakyat yang ditandatangani oleh tokoh-tokoh yang merentasi batasan politik termasuk Tun Mahathir Mohamad dan pimpinan Pakatan Harapan dan pembangkang yang lain adalah pengakuan tokoh-tokoh pimpinan Umno/Barisan Nasional sendiri bahawa institusi-institusi kerajaan telah dirosakkan oleh pentadbiran Umno/Barisan Nasional,” tegas Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Katanya, tandatangan Mahathir dan sekutu pemberontaknya pada deklarasi itu merupakan penerimaan bahawa Anwar mangsa kepada institusi yang dirosakkan itu.


K7L : Gila kan?...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk