25/03/2016

Isu Skandal Rumah Jalan Pinhorn - Taman Manggis Agenda Utama Mesyuarat DAP?



Satu mesyuarat tergempar di pejabat DAP Pulau Pinang dijalankan bagi menjawab isu skandal pembelian banglo oleh Ketua Menteri regim DAP Pulau Pinang, Joseph Lim Guan Eng.

Ahli-ahli Parlimen, wakil rakyat DAP serta Ahli Jawatankuasa Tertinggi parti ultra cauvinis itu dijangka akan mendengar taklimat dari peguam Gobind Singh Deo tentang apa yang boleh dan tidak boleh diperkatakan oleh pemimpin parti itu berhubung skandal banglo Setiausaha Agung DAP yang belum disahkan jawatan itu.

Sebab itulah para pemimpin DAP tempohari diperintahkan keluar dari persidangan Dewan Rakyat setelah dengan sengaja mencetuskan kekecohan kerana tertekan untuk menjawab isu-isu yang dibangkitkan oleh Ahli-ahli Parlimen Barisan Nasional.

Nampaknya isu skandal banglo ini memberi banyak petunjuk bahawa rakyat semakin tidak lagi mempercayai kepimpinan regim DAP Pulau Pinang dan tidak mustahil hayat politik LGE akan berakhir sebelum PRU 14.

Apapun fakta sudha jelas terang dan nyata. Tiada apalagi yang perlu kita tahu selain daripada pengumuman perletakan jawatan Ketua Menteri. Come On! Be a gentleman. Letak jawatan dan biarkan dirinya disiasat!

K7L : Ke kepingin sangat jawatan tu untuk bawa ke kubur?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk