24/03/2016

PAS Berterusan Menyerang DAP - Petanda BN Kekal Relevan!



Hanya jauhari mengenal manikam. Semua orang tahu sepenggal mereka berkongsi bantal yang sama. Katil yang sama walaupun PAS hanya dapat tidur di bucu katil kerana bahagian tengah dikhaskan kepada PKR dan DAP.

Namun begitu kini PAS yang masih diterajui oleh Datuk Seri Abdul Hadi Awang telahmenyeru umat Islam supaya bersatu menentang agenda politik yang diperjuangkan DAP dan menggagalkan usaha DAP yang berhasrat untuk memerintah negara ini.

DAP mempunyai cita-cita lebih besar daripada sekadar menguasai ekonomi, oleh itu hanya melalui penyatuan umat Islam sahaja mampu memastikan negara ini terus diperintah oleh orang Melayu.

Makan dengan ini juga memberi bukti Barisan Nasional yang diketuai oleh Presiden UMNO masih kekal relevan. Sudah tiada pilihan lain bagi memastikan DAP tidak mendapat kuasa iaitu kalahkan mereka.

Ingat! Pembangkang yang baik seperti PAS mampu membentuk Kerajaan yang baik. Jangan seperti DAP. Tuduh orang lain buat benda yang mereka tak buat tapi akhirnya mereka sendiri yang terdedah melakukan penyelewengan.

K7L : Tolak DAP Undi BN!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk