21/03/2016

Penjawat Awam Diberi Amaran Jangan Join 27 Mac Ini?



Anggota Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) diminta supaya tidak terlibat dalam perhimpunan ‘Deklarasi Mahathir’ yang dijangka diadakan di Shah Alam, Selangor pada 27 Mac ini.

Presiden Cuepacs Datuk Azih Muda berkata pihaknya menyokong penuh kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan sememangnya tidak bersetuju dengan perhimpunan itu.

Kita tidak setuju dengan cara-cara yang dilakukan oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan kerajaan. Nasihat saya kepada penjawat awam, jangan ada dalam kalangan mereka terlibat sama.

Benda yang Azih cakap ini betul. Sebab itu tak perlu nak jadi bodoh berpanas hujan yang akhir sekali tetap tidak dapat membantu negara. Tindakan sia-sia yang diketuai oleh orang yang berkepentingan ini jangalah diikut.

Menurut biarlah berakal. Mengikut biar pintar.

K7L : Cuepacs dah boleh turunkan had umur persaraan..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk