08/03/2016

FB Nga Kor Ming Sebar Fitnah - Mudahnya Minta Maaf?


 

Betapa teruknya sikap Nga Kor Ming. Cuba buat fitnah yang paling dahsyat untuk Sarawak. Semua ini dibuat gara-gara takut akan kalah teruk di Pilihanraya Negeri Sarawak. Maka propaganda fitnah dibuat.

Paling kelakar bila dia cuba menggunakan gambar yang berasala daripada Negara Indonesia. Ianya bukanlah berlaku di Sarawak seperti yang dimuatnaik dalam Facebook Nga Kor Ming.

Jelas! Politik fitnah sebegini merupakan makanan ruji bagi pihak DAP. Dan setelah terkantoi ianya satu fitnah, maka tanpa segan silu dia minta maaf. Kemudia esoknya dia buat pula fitnah lain dan akan minta maaf kalau kantoi lagi.

Sampai bila a bagi muka politik kotor?

K7L : Pastikan Nga tak boleh jejak sarawak!...

1 ulasan:

  1. permohonan maaf komeng ni boleh la dipertimbangkan untuk dimaafkan jika ianya diikuti dengan ayat ".....saya memohon maaf kerana mengeluarkan artikel fitnah dan tidak berasas ini sebab saya memang sesungguhnya BANGANG dan BEBAL dalam memahami isu secara waras".

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk