10/05/2016

Azmin Tidak Setuju Pakatan Duduk Bawah Satu Logo Tunggal?


 

DAP akan membangkitkan isu pembentukan logo Pakatan Harapan dalam mesyuarat pimpinan pakatan akan datang. Itu akan menjadi agenda dalam mesyuarat Pakatan Harapan nanti.

Wakil PSM pula berpendapat penggunaan satu logo perlu bagi mengelakkan pertembungan antara parti sekutu, seperti yang disaksikan dalam pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini.

Setiausaha Agung AMANAH, Mohd Anuar Tahir bersetuju dengan pandangan itu dan mahu Pakatan Harapan menggunakan satu logo sebelum PRU14. Erti kata lain hari ini DAP sudah kehilangan PAS, mereka tidak mahu PKR pula hilang dari kawalan mereka.

Sebab itu DAP dan konco-konconya bercadang untuk berpayung di bawah satu logo kerana DAP mahu pasung PKR untuk tidak lagi ada masalah pertembungan kerusi. Namun begitu PKR merasakan itu tidak akan berlaku.

Ada dua kemungkinan yang kita dapat lihat. Samada PKR keluar sendiri daripada Pakatan ataupun PKR disingkirkan kerana pertembungan masih berlaku biarpun mereka telah berbincang mengenai pembahagian kerusi.


PKR juga Keris jangkakan untuk terus melawan DAP di mana-mana kerusi yang mereka rasakan mereka boleh menang. Tidak ada istilah satu payung tetapi dasar yang sama. Azmin seakan sedang memberi signal kepada Guan Eng - "We are not your slaves".

K7L : PKR dah sedar?.. lawan je DAP.. huhu..

3 ulasan:

  1. Kelakar pulak mnengok gambar apek tu. Muka macam babi, kulit macam babi, gemok macam babi....tapi pakai baju Superman.
    More like SuperBABI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. BABI jangan sebut nanti Brother Anwar Bin Ibrahim naik darah.

      Delete
  2. Kasi juboq muda marah jugak ka?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk