11/05/2016

Izzah Akan Umum Siapa Dalang Krisis PKR-DAP?



Sebelum ini Naib Presiden  PKR, Nurul Izzah Anwar telah berjanji untuk mencari siapakah dalang di sebalik krisis PKR-DAP di Pilihan Raya Negeri Sarawak baru-baru ini. PKR melihat ada 'dalang' disebalik pertembungan tersebut.


Dengarnya puak Rafizi Ramli membuat desas-desus bahawa Team Azmin Ali adalah dalang utamanya. Manakala Team Azmin Ali pula dilihat cuba meletakkan salah di atas kepala Presiden PKR yang dianggap sudah tidak berfungsi sebagai Ketua Pembangkang.

Hendak salahkan PAS sudah tidak boleh sebab parti berkenaan sudah cerai talak tiga dengan Pakatan Harapan (PH). PAN pula hanyalah balaci pengampu di dalam PH. Nak tuduh DAP nanti PKR takut pula.

Keris masih brharap janji Izzah tidak dia lupakan. Kita mengharapkan dalang yang dicari tidaklah terlalu lama sebab nak tahu juga siapa yang benci sangat pada DAP sehingga susun sebegitu?

K7L : Siapa yang musuh dengan Guan Eng dalam PKR?.

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk