06/05/2016

Beza Pemikiran Orang Bodoh Sokong DAP Dengan Orang Sarawak Yang Kekalkan BN


Semalam kita semua dikejutkan dengan berita Helikopter yang disyaki hilang. Menimbulkan kebimbangan memandangkan terdapat 5 orang yang menaiki helikopter tersebut tidak termasuk pilot dan pembantunya.

Dalam pada kita semua berdoa untuk memastikan mereka semua terselamat, tahukah anda rupa-rupanya ada dikalangan rakyat Malaysia yang jadikan kehilangan helikopter tersebut sebagai 'bahan jenaka'.

Dengan membuat 'harassment' terhadap Perdana Menteri. Sifat hormat hilang terus semuanya hasil doktrin DAP yang tidak pernah mengajar etika kepada ahli-ahli dan peyokong mereka.

Tatkala semua berasa bimbang dengan keluarga mangsa yang dalam keresahan, mereka bleh berjenaka seperti screenshot dibawah :


Sumber : Forward Sarawak

Namun berbeza dengan rakyat Sarawak yang menolak ideologi politik. Nyawa mereka yang hilang dengan helikopter itu lebih dipentingkan. 


Kadang Keris terfikir, kemanakah hilangnya sifat manusia dalam diri mereka. Benci sekalipun janganlah berjenaka dengan kesedihan dan kebimbangan orang lain. Kalau kena dekat keluarga sendiri, macam mana?

K7L : Ramai yang bersifat binatang berjasad manusia berakal syaitan...

1 ulasan:

  1. “A person’s tongue can give you the taste of his heart.

    Ibn Qayyim Al-Jawziyyah

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk