18/05/2016

Siapa 5 Pemimpin Yang Merancang Jatuhkan Azmin?


 

Jeng Jeng Jeng! Ada berita daripada orang PKR. Mereka yang merupakan antara penggerak AMK memberitahu sedikit maklumat tentang apa yang sedang berlaku didalam PKR.

Kumpulan AMK ini sebenarnya adalah orang Amiruddin yang juga bersama dengan Azmin. Mereka ada menyebut beberapa nama yang dikatakan sudahpun merancang pelan memastikan Azmin tidak lagi bergelar Menteri Besar.

Selain itu mereka juga menyusun untuk Azmin tidak lagi boleh menang jika bertanding apa-apa jawatan di dalam PKR. Yang paling menarik nama orang yang pernah jadi senator dan jadi timbalan menteri disebut sebagai dalang.

Siapa 5 orang terbabit? Apapun nampaknya Kartel Azmin juga bersedia untuk mempertahankan kedudukannya. Pada Keris, Azmin juga bukan orang bodoh dalam PKR yang akan biarkan dirinya terjerat.

Namun perbalahan dan percaturan wujud dalam PKR. Malahan mereka lebih kotor berbanding parti lain. Jika tidak masakan Khalid Ibrahim boleh disingkirkan bagai tidak pernah berjasa kepada PKR?

K7L : Macam-macam mereka ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk