20/05/2016

Bekas Ahli PAS Yang Dipecat Doa PAS Kalah Teruk Ketika PRK?



Nampaknya tidak sampai setahun pun dipecat daripada menjadi Ahli PAS, bekas Naib Presiden PAS yang kalah teruk dalam pemilihan PAS yang lalu mula menabur racun kepada pAS.

Parti Pas dipercayai akan kalah teruk pada piihan raya kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar dan Kuala Kangsar jika hanya berlaku pertandingan dua penjuru bertemu Barisan Nasional (BN) pada 18 Jun depan.

Kata Husam kekuatan Pas sudah semakin menurun sejak parti itu bertindak untuk bergerak bersendirian tanpa bergabung dengan parti pembangkang lain.

"Pas merasakan kawasan itu mereka yang punya seolah-olah parti pembangkang tidak boleh bertanding di situ. Mereka begitu yakin akan menang besar pada kedua-dua PRK itu padahal BN akan 'membungkus' Pas dengan majoriti yang jauh lebih besar daripada pilihan raya umum lalu," - Husam Musa

Kini Husam masih lagi belum menerima untuk masuk kepada mana-mana parti. Dijangka Husam akan menjadi 'agen' luar untuk meranapkan PAS selepas gagal menjadi parasit dalam PAS apabila dipecat.

K7L : Dia dengan Midin dan Madey dah boleh gang..

1 ulasan:

  1. dok dlm pas buat kacau...masa jd exco krjaan kelantan dulu buat projek bnyk yg gagal. cakap je besar.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk