09/05/2016

Lihat Bagaimana Pembangkang Maki Orang Sarawak? #JanganUndiPembangkang



Sebelum PRN 11 tempohari semua cytro DAP dan pembangkang puji, merayu dan memujuk macam nak gila rakyat Sarawak untuk memastikan mereka menang di Sarawak biarpun bertindih kerusi.

Nah! Keputusan sudah keluar yang mana semua berpihak kepada BN. Terus segala jenis cacian dan makian dihamburkan. Inilah orang-orang Pembangkang. Tak rugi pun orang Sarawak tak pilih pembangkang.

Kalau anak buah pun cakap macam syaitan, agak-agak macamana rupa?



K7L : Attitude reflects leadership..

1 ulasan:

  1. siar banyak2 sebagai ingatan buat rakyat Sarawak betapa puak2 jahanam PR DAP laknatullah ini hanya mahu pergunakan mereka.

    Bila tak dapat mandat dari Sarawak mereka maki caci dan silap2 akan hantar kongsi gelap 'BALAS DENDAM' pada Cina2 Sarawak.

    Tapi BN terima kalah atau menang tanpa kutuk maki rakyat mana2 negeri termasuk Kelantan selama 25 tahun.

    Negeri2 lain di bawak Pakatan Haprak seperti Penang, tidak pernah dimaki caci oleh penyokong2 UMNO BN kecuali kutukan keras kepada tokong LGE laknatullah itu kerana tokong itu sering fitnah dan serang UMNO dan Melayu.


    Cina2 semenanjung ini kita mesti hukum mereka. SKMM mesti bertindak tegas kerana unsur begini merupakan bibit2 hasutan kebencian dan boleh mendatangkan pergaduhan antara suku dan kaum.

    SPRM dan SKMM amat lemah dan lembab bila melibatkan pembangkang.. itulah lahir ramai RBA2 pencaci maki ini dengan ramainya serta rasuah penyelewengan yang tidak didakwa.


    Syabas rakyat Sarawak, selama kini dari dulu sampai sekarang BN sahajalah yang melayan kehendak dan keperluan rakyat.. cuma sama ada cepat atau lambat.. janji pasti ditunaikan.


    #RespectMyPM
    #SyabasSarawak
    #HidupBN

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk