04/05/2016

Nenek Kepada Calon DAP Merayu Untuk Rakyat Batu Kitang Pilih BN?



Abdul Aziz yang sudah mengkhianati kaumnya apabila menjadi Pegawai Khas kepada Pengerusi DAP Sarawak, mengecewakan ahli keluarganya sendiri apabila dia menjadi calon menentang Barisan Nasional di Dun N13 Batu Kitang.

Kini semua orang berasa terkejut kerana Neneknya sendiri merayu kepada rakyat di Batu Kitang supaya tidak memilih cucunya sebagai wakil rakyat. Kini dia berhadapan dengan neneknya sendiri.


Tahu apa katanya bila dia dalam tekanan daripada keluarga PBB? Aziz berkata :

Hakikatnya, ya, memang mereka keluarga saya. Secara kebetulan, saya tidak minta lahir ke dunia dalam keluarga ini namun Allah s.w.t telah takdirkan saya adalah sebahagian dari keluarga ini.  - Sarawak Live
Bukankah ini bunyinya derhaka? Sebab itu neneknya sendiri tak mahu cucunya dipilih jadi wakil rakyat. Yang tak pernah bekerja sendiri, tahu-tahu terus diberi kerusi empuk oleh DAP yang mempergunakan dirinya.

Aziz yang kini sudah melekat sifat cauvinis dan komunis dalam kepalanya berani berkata begitu hanya untuk memberitahu orang ramai betapa dia sayangkan DAP lebih daripada keluarganya sendiri.

K7L : Bodoh punya manusia..

2 ulasan:

  1. Dapigs mmg mendidik pengikutnya jd kurang ajar.Dah SOP cara mrk bekerja demi kuasa politik.

    ReplyDelete
  2. Bukan bodoh....binatang tahap khinzir.
    Haramjadah punya manusia.
    Binatang khinnzir peliharaan dapigd laknatullah.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk