12/05/2016

Mana Azmin? - PKR Selangor Dah Jadi Kejam Macam DAP?


 

Apa dah jadi? Apa dah jadi? Dulu ganggu sikit sekarang menjadi jadi. Apa dah jadiiiiiiiii.

Kini PKR dilihat sudah mula mencontohi jejak DAP yang sesuka hati merobohkan rumah rakyat mereka. Hari ini rakyat di Ijok, bekas kawasan MB Selangor terdahulu telah menerima kesan mereka menyokong PKR.

Semalam telah menjadi sejarah kepada rakyat Selangor bahawa mereka telah salah memilih kerajaan negeri. Disangkakan mereka memilih orang yang akan memberi segala kemudahan, maklulah yang sebelum ini mereka kata tak beri apa.

Nah! Kini PKR sedang membayar balasan undi dengan bertindak kejam berbanding kerajaan Barisan Nasional yang dahulu memerintah di Selangor. Sayu hati melihat rumah mereka dirobohkan.

Namun apa kata Azmin? Akibat perobohan itu maka himpunan tidak terduga oleh penduduk kawasan tersebut telah menyerbu Pejabat Menteri Besar Selangor. 



Cerita banyak tak guna sebenarnya. Tunggu PRU14, kita tukar semula kepada Barisan Nasional. Jangan bagi muka lagi pada PKR. Dua penggal sudah cukup sengsara buat rakyat Selangor.

Masa untuk kita perbetulkan balik keadaan negeri kita. Selangor untuk orang Selangor. Bukan orang yang lahir luar negara dan tak ada sifat patriotik serta menjiwai kesusahan rakyat.

K7L : Rakyat sedang tunggu untuk ubah..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk