10/05/2016

Niat Sebenar DAP Letak Calon Melayu Terbongkar Di Sarawak?




Rakyat Malaysia perlu sedar niat sebenar DAP meletakkan calon-calon Melayu untuk mewakili parti mereka. Bukan sebab DAP parti 'multi-racial' seperti yang mereka laungkan selama ini.


Namun sebenarnya mereka mahu mempergunakan beberapa orang Melayu untuk menjadi Si Kitol untuk memusnahkan orang Melayu itu sendiri. Seorang aktivis DAP mendedahkan niat sebenar DAP didalam ceramahnya.

Dia yang berceramah di Batu Kitang kononnya memberi ucapan menyokong penuh Abdul Aziz Isa yang dijadikan calon DAP namun kalah teruk. Dalam ucapan tersebut, aktivis itu ada menyebut "Supaya Aziz boleh Skrew Melayu Sendiri".

Dengan meletakkan calon Melayu, DAP beranggapan wayang ini mampu meraih undi orang Melayu. Taktik mereka undi Melayu kerana calon Melayu dan undi Cina kerana Logo DAP. Mereka hanya sasarkan dua kumpulan pengundi yang menjadi penentu.

Lihat sendiri video ceramah dia yang dihamburkan dengan bahasa cina untuk mengaburi telinga orang-orang Melayu.




K7L : Nak undi DAP?.. Fikir jauh sikit..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk