20/05/2016

PKR Sudah Ada Nama Untuk Calon Sungai Besar? - PAN Sedia Langgar?


 

Dalam pada masing-masing berebut untuk bertanding di PRK Sg Besar, PKR sudah pun meletakkan calon mereka di Sg Besar. Dengarnya dalam diam-diam PKR tidak peduli dengan PAS yang telah diugut tempohari.

PKR kini merasakan PAS akan akur dan atas sebab itu juga PKR dah hantar calon mereka turun secara senyap ke Sg Besar dan buat kerja jumpa orang kampung. PAS juga nampaknya tidak akan berganjak daripada keputusan.

Dan dengan muktamadnya PKR dan PAS untuk terus bertanding di Sg Besar, apakah PAN sedia langgar untuk memuaskan hati mereka dan menuntut janji bahawa di mana PAS bertanding PAN akan bertanding?

Jika sebelum ini PKR membuat eksperimen untuk mengukur kekuatan dan dapatan undi mereka bila bertembung dengan DAP, mungkin kali ini mereka cuba eksperimenkan pula kedudukan melawan PAS sebagai persediaan untuk tidak bersama dengan PAS lagi.

K7L : Azmin nampak gelojoh dan gila kuasa...

1 ulasan:

  1. Pan nak bertanding jgk sbb dpt perkenan Dap kot...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk