04/05/2016

Sarawak Negeri Bebas Tol! - Pembangkang Sengaja Kelirukan Rakyat Sarawak!




Bukan main lagi puak-puak pembangkang menyalak cerita pasal tol yang sudah tidak wujud dalam kamus hidup rakyat Sarawak. Bermula tahun baru 2016, operasi kutipan tol di Plaza Tol Jambatan Tun Salahuddin, Petrajaya menjadikan Sarawak sebuah negeri bebas tol sepenuhnya.

Pemansuhan rasmi tol ini telah disempurna oleh Ketua Menteri Datuk Patinggi Tan Sri Adenan Satem disaksikan kira-kira 15,000 rakyat yang membanjiri plaza tol ini bagi meraikan detik bersejarah tersebut awal tahun ini.

Janji Adenan Satem :


“Saya berani janji, selagi saya adalah Ketua Menteri, tidak akan ada tol di negeri ini termasuk Lebuhraya Pan Borneo Highway sepanjang lebih 1,000 kilometer (km)”

Jadi mana mungkin akan ada tol? Usahlah terpedaya dengan fitnah-fitnah pembangkang. Mereka semua ini penipu. Semua yang duduk bawah pemerintahan mereka akan ada masalah Tanah, Rumah mahal dan Air.

Orang Sarawak mesti sokong Barisan Nasional. Jangan jadi macam Selangor dan Pulau Pinang. Mereka menyesal tapi apa boleh buat? 

K7L : Saraawak harus jadi contoh kepada Semenanjung dan Sabah!.. Sokong Barisan Nasional untuk terus memacu Malaysia..

1 ulasan:

  1. Cina babi dap...klu tak menipu bukan cina babi dap

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk