25/05/2016

Azmin Nafi Walaupun Rafizi Hanya Tembak Peluru Tabur Pasal Habuan Seks?



Cerita pasal habuan seks di dalam Kerajaan Negeri Selangor mengejutkan ramai pihak lebih-lebih lagi ianya telah didedahkan oleh pemimpin kanan dalam PKR iaitu Rafizi Sutun yang juga merupakan Naib Presiden PKR.

Kenapa Azmin nafi walaupun secara halusnya Rafizi tidak tuju kepada dirinya? Semua ini sudah dirancangkan dengan begitu rapi selepas Azmin dikatakan semakin gila kuasa sehinggakan sanggup berkerjasama dengan Mahathir.

Wan Azizah sebagai Presiden PKR sendiri tak pernah setuju dengan Mahathir dan tak pernah hadir didalam program Deklarasi Rakyat anjuran Mahathir dan DAP. Tapi Azmin pulak dengan bangga duduk sebelah Mahathir dan Kit Siang walaupun ditentang oleh Wan Azizah..

Dan atas dasar itulah 'shotgun' PKR iaitu Rafizi menjalankan peranan 'menjerat' sendiri kes yang pada Keris hanya dicipta dan kalau mengena itu bonus. Kalau tengok cara serangan dari dalam PKR sendiri terhadap Azmin kemungkinan besar sebelum PRU14 mungkin Azmin akan tumbang di Selangor dek kerana 'tembakan' dari musuh dalam selimut.

Apapun sampai hari ini Keris masih pelik kenapa nafi sedangkan ia tidak dituju buat dirinya? Bukankah orang Ampang yang patut terasa dalam hal ini?


K7L : Pemilihan PKR bila?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk