01/01/2012

Adam Adli Ditangkap? - Ada Kaitan Dengan 901?


Benar atau tidak berita ini Keris tak dapat sahkan. Difahamkan dia dan beberapa lagi rakannya telah ditahan ketika berdemo dihadapan pintu utama UPSI seperti gambar di bawah.



Dah kena tangkap tu bagus juga, biar mereka tahu Malaysia ini ada undang-undang dan dah jadi rakyat Malaysia kenalah patuh asalkan ia tidak memesongkan akidah. Mungkin juga mereka yang berdemo ini merupakan antara serpihan 'minoriti mahasiswa tunggangan Anwar' yang akan turun pada 901 nanti. 


Latihan asas sebelum program 'Jilat Anwar 901'?. Kepada mahasiswa seluruh Malaysia, jangan biarkan diri anda dipengaruhi kepentingan individu. Dah belajar tu buat cara belajar, jangan sibuk nak berdemonstrasi, sampai lupa awak belajar itupun ditanggung kerajaan. 




Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Korang semua yang sibuk nak berdemo ni elok rebus buku undang-undang pastu minum..biar paham lebih sikit..

2 ulasan:

  1. DAP menang, Melayu mati.

    Kita tak suka Pas bukan kerana ianya Pas. Kita tak suka Pas bukan kerana ianya berjuang untuk islam. Kita tak suka Pas kerana ianya di pimpin oleh nabi palsu yang lahir di zaman siber. Kita tak suka Pas kerana ianya bersahabat dengan musuh melayu untuk menjatuhkan kuasa politik melayu.

    Bekas Ahli Pas.

    ReplyDelete
  2. Si Adam ni memang kurang ajar, baru masuk UPSI setahun dua dah ngajar orang tentang kehidupan. Hoi adam togong kepimpinan sekaramg ni yang bagi lu senang boleh pergi sana sini tau. kalau lu di afrika atau kat india,pakistan dan bangladesh belum tentu boleh hidup tau. bersyukur lah apa yang kita nikmati. Apa lu ingat pemimpin Pakatan R ..anap tu semua nya betul, lu tengok sendiri dengan mata hati sapa ANwar!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk