15/01/2012

@AzwanNur Hina Tun M? - Dia Harus Minta Maaf!




Semalam seharian Keris membuat liputan diluar jadi tidak punya masa untuk mengikuti perkembangan blog rakan-rakan yang lain. Sedang leka membuat kerja di suatu tempat, rakan Keris iaitu blogger KedahKeKL telefon dan beritahu ada orang kurang ajar dengan Tun Mahathir. Rupa-rupanya Azwan Ali yang menulis dalam twitter dengan kata-kata yang kasar terhadap Tun M.

Keris rasa mamat ni dah meroyan nak jadi calon macam abang dia kot. Eh Azwan! Jangan biadap dengan orang yang membuatkan Malaysia maju! Kalau tidak dulu lagi kau dah merempat! Cakap macam tak sekolah!

Jangan hina Tun M, sebab dia tenang je, kami yang sayangkan negarawan ini yang akan marah. Lain kali fikir dulu sebelum tulis. Keris mahu Azwan Ali minta maaf pada Tun Mahathir secara terbuka!

Baca juga apa KedahKeKL kata di SINI

K7L : Kau kena tahu apa itu politik dan perjuangan..baru boleh mengkritik dengan baik..

4 ulasan:

  1. Gay mesti sokong gay.
    Tun pn tk heran ngan azwan.
    Azwan ni hidup dia sendiri pn tk teratur...tonggang langgang, nk komen org.
    Puuuuiih!""

    ReplyDelete
  2. Biasalah tu. Dah memang cara dia utk dptkan perhatian. Korang pun tau dia tu sapakan. Tak sedar diuntung.

    ReplyDelete
  3. kalau dh adik mulut mcm tu....sama la abg nyer....tak yah nak tanya tun suruh comment.....semua org pun dh tau...

    ReplyDelete
  4. bodoh punye azwan ali...ni la manusia yg x reti bersyukur dgn ape yg malaysia ade skrg..nak jd mcm negara jiran kot,azan x boleh pasang baru padan muke..pakatan rakyat hancusssss!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk