19/01/2012

[Gambar] Ekslusif - Pertemuan DS Zahid Hamidi, Tony Pua, Dr Dzulkefly & Saifuddin Nasution!


Dato' Seri Zahid Hamidi

Tiga ahli Parlimen Pakatan Rakyat telah menjadi wakil dan menghadiri satu pertemuan dengan Menteri Pertahahan, Datuk Sri Zahid Hamidi hari ini di pejabatnya.


Ketiga-tiga mereka adalah Dr Dzulkefly Ahmad (AJK PAS Pusat - ahli Parlimen Hulu Selangor), Datuk Saifudin Nasution Ismail (Setiausaha Agung PKR - ahli Parlimen Machang) dan Tony Pua (Setiausaha Publisiti DAP - ahli Parlimen Petaling Jaya Utara). Menurut sumber,  antara ahli Parlimen Barisan Nasional yang hadir adalah Datuk Bung Mokhtar Radin (ahli Parlimen Kinabatangan).

Isu utama yang dibincangkan adalah mengenai cadangan penubuhan Jawatankuasa Parlimen bagi pembelian kelengkapan pertahanan negara. InsyaAllah sebarang maklumat lanjut akan dikongsi bersama.

K7L : Bukti kerajaan Barisan Nasional mengamalkan demokrasi dan dasar-dasar yang dibentuk terarah kepada kemajuan negara..bukan dengan hari-hari mengutuk negara..

1 ulasan:

  1. AMARAN!!!
    jangan percaya puak pembangkang. RAHSIA NEGARA akan bocor ke tangan yang tidak diingini... sekutu Anwar tidak boleh diberi peluang masuk campur dasar keselamatan dan rahsia pertahanan negara.

    wubra.blogspot.com

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk